.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده‌های مازندران
رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از امروز چهارشنبه ۹ خرداد تا روز شنبه ۱۲ خرداد در جاده‌های مازندران ممنوع اعلام شد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی با بیان اینکه آمد و شد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است، افزود: رفت و آمد کلیه کامیون‌ ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۹ خرداد و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه از جاده هراز ممنوع اعلام شد.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۹ خرداد تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۲ خرداد از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌ های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۱۱ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، گفت: با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌ های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌ های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌ کند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.297 seconds.